Velkomstbonus Casinospil Vinderliste F.A.Q Om Os Kundeservice Spil Nu
Forside » F.A.Q

Ofte stillede spørgsmål på Captain Cooks Casino

Kom igang - Downloading og installering af kasinosoftwaren

1.1 - Hvordan starter jeg?

Hvordan starter jeg?

Det er let! Følg blot disse 3 trin:

  • Download den gratis Captain Cooks Casino software
  • Opret en konto
  • Gå I gang med at spille og oplev spændingen på Captain Cooks Casino

Du kan være vores næste store vinder!

1.2 - Hvad er de anbefalede systemkrav?

Hvad er de anbefalede systemkrav?

Følgende software skal være installeret på din computer:

  • Internet Explorer 6 eller højere, Firefox 3.0.1 eller højere
  • Adobe Flash Player 10 eller højere (Flash Player 10.1 anbefales)
  • Windows XP SP3 og højere (32-bit), Windows Vista (32-bit/64-bit) eller Windows 7 (32-bit/64-bit)

For bedste ydelse anbefaler vi følgende computerspecifikation:

  • Intel Core2 eller AMD Athlon II - 2.5ghz eller hurtigere
  • 2 Gb RAM
  • 10 Gb eller mere ledig plads på harddisken
  • 256 Mb grafikhukommelse
  • Skærm med en opløsningskapacitet på 1024x768 eller bedre med 32-bit farver
  • Sound Blaster-kompatibelt lydkort
  • Microsoft-kompatibel 2-knaps mus

Den minimale anbefalede computerspecifikation er som følger:

  • Windows XP SP3
  • Intel Pentium 4 eller AMD – 1,5 GHz eller hurtigere
  • 512 Gb RAM (1 Gb RAM hvis grafikhukommelse deles fra RAM)
  • 4 Gb eller mere ledig plads på harddisken
  • 64 Mb grafikhukommelse
  • Skærm med en opløsningskapacitet på 1024x768 eller bedre med 16-bit farver
  • Sound Blaster-kompatibelt lydkort
  • Microsoft-kompatibel 2-knaps mus
1.3 - Hvordan downloader jeg den gratis software?

Hvordan downloader jeg den gratis software?

Trin 1

For at begynde at spille, skal du downloade Captain Cooks Casino softwaren, ved at klikke på dette link eller på en af de andre downloadlinks eller downloadknapper på denne side.

Trin 2

Når "Filoverførsel" dialogboksen vises, klik "Gem".

Trin 3

"Gem Som" dialogboksen vil nu vises. Vi anbefaler at du klikker på "Skrivebord" i venstre side, således at du gemmer filen på dit skrivebord. Klik derefter "Gem".

Trin 4

Downloadingen vil da starte og kan tage fra 2 til 10 minutter, afhængig af din internetforbindelses hastighed.

Trin 5

Når dit software er downloaded vises "Filoverførsel Udført" dialogboksen.

1.4 - Hvad er involveret i installationsprocessen efter downloadingen?

Hvad er involveret i installationsprocessen efter downloadingen?

Trin 1

Captain Cooks Casino Casino vil spørge dig om at acceptere Slutbruger Licens Aftalen. For at installationen skal gå I gang skal du klikke på accepter knappen.

Trin 2

Captain Cooks Casino softwaren vil nu starte installationen. Mens softwaren hentes, kan du oprette en konto eller vælge at benytte din eksisterende konto, hvis du allerede har oprettet den.

Trin 3

Hvis du har valgt at registrere en konto, vil du skulle udfylde formularerne med dine detaljer.Følg denne process indtil du har udfyldt alle formularerne.

Trin 4

Ligegyldigt hvilken kontomulighed du tidligere har valgt, vil du få du en meddelelse om at” åbne din konto” når installationen er færdig. Du skal klikke på knappen for at åbne det nyligt installerede kasinospil.

Trin 5

Installationen vil placere et ikon på dit skrivebord, identisk med det vist til højre. Når du ønsker at besøge Captain Cooks Casino igen skal du blot dobbeltklikke på dette ikon for at starte dit software.

Skærmen nedenunder viser casino software under opstart..

Log ind og Registrering

2.1 - Hvordan får jeg forbindelse til casinoet?

Hvordan får jeg forbindelse til casinoet?

For at logge ind til Captain Cooks Casino skal du først sikre dig at du har en aktiv internet forbindelse, præcis som når du vil besøge en hvilken som helst anden hjemmeside på nettet.

  • Dobbeltklikke på Captain Cooks Casino logo, som du kan finde på din computers skrivebord. Hvis ikke, så kan du gå til Start-menuen og under Programmer finde Captain Cooks Casino
  • Programmet vil loade og automatisk tage dig til casino (cruiser) menuen.
  • Klik så på forbindelses-knappen.
2.2 - Hvordan registrerer jeg mig som spiller i casinoet?

Hvordan registrerer jeg mig som spiller i casinoet?

Når du først registrerer dig i casinoet, vil du blive bedt om at vælge en adgangskode, samt udfylde dit navn og email adresse. Udfyld venligst med korrekt og fuldkomne detaljer, da disse oplysninger senere skal bekræftes og anvendes til udbetalinger af dine gevinster. Husk også at din adgangskode er følsom overfor store og små bogstaver.

Kort derefter vil du modtage et unikt brugernavn, som typisk vil starte med 4 eller 5 bogstaver, efterfulgt af en række tal.

Hvis du ikke har modtaget dit brugernavn indenfor 5 minutter, tyder det på at der har været problemer med transmissionen, så forsøg venligst at gensende formen eller kontakt vores kundeservice.

Så snart du har modtaget dit brugernavn, kan du klikke forbindelses-knappen og indtaste dit brugernavn og adgangskode, hvorefter du øjeblikkeligt vil blive forbundet med casinoet. Du er hermed klar til starte dit casinospil!

Banking

3.1 - Hvilke metoder kan jeg bruge til at indbetale på kasinoet?

Hvilke metoder kan jeg bruge til at indbetale på kasinoet?

Nogle af demest kendte indbetalingsmuligheder på Captain Cooks Casino inkluderer :

  • Kreditkort: Visa, MasterCard
  • Betalingskort: Visa Electron, Entropay
  • e-Wallets: PayPal, NETELLER, Skrill/Moneybookers, Click2Pay, ClickAndBuy, EcoPayz
  • Direkte Bankoverførsler: Instant Banking, InstaDebit
  • Forudbetalte kuponer: PaySafeCard, Ukash, NeoSurf

I nogle lande er der muligvis andre altermative indbetalingsmuligheder tilgængelige. For at se hvilke af disse metoder er tilgængelige for dig, venligst gå til vores Casino Rewards Banking Hjælper og vælg det land du bor i. Noter: Ikke alle af de oplyste indbetalingsmetoder er tilgængelige for alle lande.

3.2 - Hvordan indbetaler jeg på kasinoet?

Hvordan indbetaler jeg på kasinoet?

Trin 1

Før du kan starte spillet som en rigtig spiller, bedes du venligst indbetale penge på din kasino konto. Dette gøres ved at klikke på "bank" knappen i kasino sofwaren. Dette vil tage dig til banken.

Trin 2

Indbetalingssiden vil være den første side. Vælg din indbetalingsmetode (f.eks. visakort), ved at klikke på den indbetalingsmetode du ønsker at benytte.

Trin 3

Hvis detet er en ny konto,bedes du registerer oplysningerne for indbetalingsmetoden. Efter dette skal du vælge det beløb du ønsker at indbetale. Du vil modtage en kvittering på din indbetaling via e-mail.

Hvis dit kredit kort ikke virker ! Der er løsninger her !

Hvis du har forsøgt at indbetale med dit kreditkort på … har du muligvis oplevet problemer grundet at din bank nægter at du kan spille online. Hvis du oplever problemer med at indbetale med dit kreditkort, skal du ikke bekrymrer dig da vi har en masse alternativer. Fo at finde den bedste løsning, besøg da vores Casino Rewards Banking Hjælper og vælg din placering for at se de tilgængelige muligheder eller kontakt banking@casinorewards.com.

3.3 - Hvorfor afvises mine indbetalinger

Hvorfor afvises mine indbetalinger

Der kan være mange grunde til, at indbetalinger afvises, og mange af grundene har intet med din saldo at gøre. Din anmodning om en indbetaling er sendt via internettet. Hvis din indbetalingsanmodning afbrydes på sin vej, vil vores bank afvise transaktionen frem for at behandle den med ufuldstændige data.

En anden årsag kan være, at dine faktureringsoplysninger ikke stemmer overens med kreditkortoplysningerne, som du indtastede på casinoet bankside. Hvis du indtaster et andet postnummer eller hjemmeadresse, og din faktura sendes til dit arbejde, er der større sandsynlighed for, at indbetalingen afvises. Hvis du mener, at afvisningerne ikke er berettigede, skal du først kontrollere de kreditkortoplysninger, du brugte til at tilmelde kortet. Hvis du mener, at der er sket en fejl, skal du kontakte vores helpdesk, så vil vi fjerne kortet og du kan indtaste oplysningerne igen.

Din kreditkortudbyder kan have indstillet kontroller (eller grænser), der forhindrer potentiel svindeltransaktioner. Hvis flere indbetalinger afvises inden for en kort periode, kan det skyldes, at din kreditkortudbyder blokerer dit kort for alle transaktioner. Dette er en automatisk reaktion, som også kan ske, hvis tre eller flere indbetalinger for samme lille beløb behandles af en forhandler (eller processor) til dit kreditkort.

Casinoet har også daglige og månedlige grænser på kreditkort, som kan være nået. Du kan bede om, at dit kort opdateres ved at kontakte vores supportafdeling.

Visse kreditkort kan også være blokeret pga. internationalt salg, internetproblemer og for høj trafik, som kan medføre afvisninger. Du kan også opleve problemer pga. din udstedende bank, som nægter dig retten til at spille online. Skulle du få problemer med at indbetale med dit kreditkort, bedes du kontakte vores supportafdeling på support@casinorewards.com Hvis du mener, at dit kreditkort afvises ved en fejl, skal du kontakte vores helpdesk, så vi kan hjælpe dig med at løse problemet.

3.4 - Indbetalingsgrænser

Indbetalingsgrænser

Vi opfordrer dig til at administrere din egen kasino konto, så du kan til enhver tid kan aktivere en valgfri indbetalingsgrænse. De forskellige indbetalingsgrænser omfatter:

  • Daglig grænse
  • Månedlig grænse

Bemærk venligst: Hvis du ønsker at forhøje den indbetalingsgrænse du tidligere har sat, vil den nye grænse første træde i kræft efter 24 timer.

3.5 - Hvordan hæver jeg mine gevinster fra kasinoet?

Hvordan hæver jeg mine gevinster fra kasinoet?

Trin 1

Du skal blot klikke på "Bank" knappen inde i kasinoet softwaren.

Step 2

Klik på "udbetaling" knappen, som er til ventre inde på banksiden.

Step 3

Indtast det beløb du ønsker at få udbetalt og klik på "næste" knappen.

3.6 - Hvordan tilbagefører jeg en udbetaling?

Hvordan tilbagefører jeg en udbetaling?

Spillere kan automatisk tilbageføre deres udbetalinger inden for 2 arbejdsdage, ved ganske enkelt at vælge denne valgmulighed fra casinoets banksektion. Hvis du ønsker at tilbageføre en udbetaling efter denne tid, kan du kontakte support@casinorewards.com, og afhængigt af statussen på udbetalingen kan vi tilbageføre den, så du kan fortsætte med at spille.

3.7 - Hvor lang ventetid kan forventes for at modtage en udbetaling?

Hvor lang ventetid kan forventes for at modtage en udbetaling?

Udbetalte beløb vil forblive under behandling i 2 arbejdsdage, og i dette tidsrum kan du genindsætte beløbet på din kasinokonto og dermed være i stand til at fortsætte med at spille. Efter 2 arbejdsdage, vil det udbetalte beløb, afhængig af anvendt betalingsform, udbetales således:

  • PayPal - samme dag
  • NETELLER - samme dag
  • Skrill (MoneyBookers) - samme dag
  • ClickAndBuy - samme dag
  • INSTADEBIT - 1-2 dage
  • OCT (Visa) - 3 arbejdsdage
  • Bankoverførsel - 6 til 10 hverdage
3.8 - Hvilke gebyrer er der på udbetalinger?

Hvilke gebyrer er der på udbetalinger?

Følgende gebyrer gælder og vil blive trukket fra spillerens udbetalinger:

  • Sendte checks: €20
  • Kurér checks: €40
  • DBT: €35 -- Bemærk: DBT Udbetalinger over €3000: €70
  • Annullerede checks: €20
  • Alle andre metoder: Ingen gebyr

Casinospil

4.1 - Hvad gør jeg, hvis et spil, jeg spiller, er markeret "upgrade available" (opgradering findes)?

Hvad gør jeg, hvis et spil, jeg spiller, er markeret "upgrade available" (opgradering findes)?

Dette fortæller dig, at spillet er blevet opgraderet til at omfatte yderligere funktioner, og du skal downloade den nyeste opdaterede version af dette spil, som nu er tilgængelig. Følg instruktionerne i Installation for at downloade den nye version.

4.2 - Hvorfor tager det så lang tid at downloade nogle nye spil?

Hvorfor tager det så lang tid at downloade nogle nye spil?

Antallet af spil, du har valgt at downloade, størrelsen på spillet samt din internetforbindelse har alle en indflydelse på den tid, det tager for et spil at downloade. Så længe du har forbindelse til internettet, vil spillet downloade, selvom din forbindelse ikke er specielt god.

4.3 - Hvorfor sker det, at en spil fryser eller bliver ved at dreje rundt?

Hvorfor sker det, at en spil fryser eller bliver ved at dreje rundt?

Dette skyldes normalt, at din internetforbindelse bliver langsommere eller afbrydes. Din forbindelse til spilserveren er midlertidigt afbrudt, og din computer har endnu ikke kunne modtage det kommunikerede resultat af din indsats.

Så snart spilserverne modtager din indsats, beregner en vilkårlig talgenerator et resultat for denne indsats, som så kommunikeres tilbage til din computer. Så hvis du mister forbindelsen, mens du spiller, registrerer spilserveren, at du midlertidigt har mistet forbindelsen, og forsøger igen at sende dit indsatsresultat til din computer. Hvis dette ikke lykkedes, vil du modtage en meddelelse om uafsluttet indsats, næste gang du starter dette spil.

Andre spørgsmål

5.1 - Hvor gammel skal jeg være for at spille på Captain Cooks Casino?

Hvor gammel skal jeg være for at spille på Captain Cooks Casino?

Kasinospil på Captain Cooks Casino er kun tilgængeligt for personer over 18 år, eller den myndige alder i deres juristiktion. Mindreårige må under ingen omstændigheder spille på dette online kasino. Du er velkommen til at læse vores Ansvarlig Spilpolitik igennem for flere detaljer.

5.2 - Hvordan ved jeg at dette kasino er retfærdigt?

Hvordan ved jeg at dette kasino er retfærdigt?

Retffærdigt spil er ikke noget vores spillere skal bekymrer sig over,da Captain Cooks Casino bliver gennemgået uafhængigt med reslutet udgivet på denne side.Du kan gennemgå vores Retfærdig Spilpolitik på ethvert tidspunkt.

5.3 - Hvordan kan jeg kontakte support?

Hvordan kan jeg kontakte support?

Captain Cooks Casino har et 24 timer 7 dage om ugen call center til at tage sig af alle email- og telefonforespørgsler.For at se alle de tilgængelige supportmetoder venligst besøg vores kontakt os side.

 


  • No Minors Are Permited At Captain Cooks Casino.
  • Captain Cooks Casino kontrolleres af Spillemyndigheden
  • Microgaming Software
  • Casino Rewards - The Ultimate Casino Rewards Program
® Captain Cooks Casino er et registreret varemærke hos Casino Rewards.
Captain Cooks Casino kontrolleres af Spillemyndigheden. Licensnummer: 11-219396